- Afrekenen is uitgeschakeld.
Duurzame Call Center headset voor een scherpe prijs Lees meer.
Medewerkers in contact centers zijn ambassadeurs van uw merk, dus voorzie ze van de juiste middelen en geluidskwaliteit die ze nodig hebben om dat met verve te doen.
Jabra Biz 2300 is gebouwd om te overleven in veeleisende contact centers, waardoor u de headset minder vaak hoeft te vervangen. U en uw team zijn daarom beter bereikbaar, waardoor de 'total cost of ownership' lager is.
De hele dag comfort voor medewerkers
Het extreem lichtgewicht en onopvallende ontwerp zorgt ervoor dat medewerkers minder snel vermoeid raken en productiever kunnen werken.
Geluid van wereldformaat
Natuurlijk klinkende gesprekken en grotere klanttevredenheid vereisen zowel uitmuntende onderdrukking van achtergrondgeluid in het oor van de medewerker als een geluidsonderdrukkende microfoon die ruis door blazen voorkomt. De Jabra Biz 2300 heeft beide.